Захарина Вецева: Благодарение на Медиен панаир 2007 съм в най-престижното бизнес списание

Ето какво ни писа за рубриката „Щастливи млади хора“ второкурсничката Захарина Вецева, която вече близо година работи в сп. Мениджър. 

zaharinaЗдравейте,

Аз съм Захарина Вецева, втори курс Връзки с обществеността във ФЖМК.

Неслучайно пиша от поща с домейн manager.bg.

Вече от една година, благодарение на миналогодишния Медиен панаир, работя в най-престижното бизнес списание в България „Мениджър“. Тогава имах възможността да се запозная с един от редакторите на списанието и се поинтересувах дали си търсят стажанти. След проявения интерес от моя страна след около седмица бях поканена в редакцията на „Мениджър“. Казаха ми са, че са впечатлени от инициавността, която съм проявила, и ми предложиха да започна да помагам на редакторите. С течение на времето задълженията ми започнаха да растат, да пиша повече материали, вече дори имам своя собствена рубрика и от половин година съм назначена на трудов договор.

Всичко това едва ли би се случило, ако не бях обърнала внимание на провеждания Медиен панаир. Според мен това е една страхотна възможност за младите хора да се срещнат с действащи професионалисти от сферата, в която искат да се реализират. 

Медийният панаир е една страхотна практика, която трябва да се превърне в традиция.

Posted on 18/11/2008, in Uncategorized. Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. Каква красива и надеждна журналистка!!!

Вашият коментар

